Arama Türü:  
 

GOOGLE ADWORDS


Google Adwords Google arama motoru, arama ortakları ve içerik ağında reklam verebilmemizi
sağlayan reklam sistemidir.
Adwords reklamları aşağıdaki şekilde gösterilmektedir.
Google Arama motorunda: Sağ tarafta veya en üstte sponsor bağlantı şeklinde.
Arama Ortakları Sayfalarında: Arama sonuçlarının en üstünde
İçerik Ortaklarının sayfalarında: İçerik ortaklarının belirlediği yerlerde görüntülenmektedir.

Google AdWords şunları sunar:

Hedef kapsam Google'da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google ın arama
sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google de ve reklamcılık ağımızda
yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı olabilir.

Daha fazla kontrol
İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam
biçimleri görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızda belirli dilleri ve coğrafi konumları hedefleye
bilirsiniz.

Ölçülebilir değer
Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik, tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel müşteriler kazanmak
için harcandığı anlamına gelir.

Üstünlükleri nelerdir?
Adwords reklamlarını diğer mecralardan ayıran en üstün özellikler şunlardır.
» Tam sattığınız ürünleri arayan müşterilere ulaştırır.
» Sadece reklamınıza ilgi duyan ve sitenizi ziyaret edenlere ücret ödersiniz.
» Küçük reklam bütçeleri ile de reklam verebilirsiniz.
» Reklamınızın verimini detaylı olarak ölçümleyebilirsiniz.

Google AdWords günümüzde binlerce şirket tarafından maliyet verimliliği yüksek bir şekilde yeni müşteriler kazanmak
için kullanılmaktadır.
AdWords anahtar sözcükleri belirli bir ürün veya hizmet hakkında bilgi arayan web kullanıcılarını doğru bir şekilde
hedefler ve tam da bu kullanıcıların istediği reklamları gösterir.
Anılan program, tıklama başı maliyet (TBM) üzerinden fiyatlandırma esasına dayandığı için , reklam verenler sadece
bir reklam tıklandığı zaman ödeme yaparlar.
Reklam verenler çok geniş bir dağıtım ağından yararlanabilmekte ve işlerine uygun destek ve maliyet düzeyini seçebilmektedirler.